Contact information

OUR CUSTOMER SERVICE SERVES YOU WITH EXPERTISE ON WEEKDAYS FROM 8.30 A.M. TO 3 P.M. (UTC/GMT+3)

Ordering: tilaukset@lashlovers.fi
Product support
: tuotetuki@lashlovers.fi
Trainings
: info@lashlovers.fi

Educators:
Mirka Alila, mirka@lashlovers.fi, +358 44 356 6246 (Northern Finland)
Ronja Allen, ronja@lashlovers.fi, +358 40 778 8505 (Northern Finland)
Amanda Puhk, amanda@lashlovers.fi, +358 50 343 5393 (Capital city area, Turku, Tampere)
Outi Laamanen, outi@lashlovers.fi, +358 44 9809620 (Eastern Finland)
Riitta Abi Nader, riitta@lashlovers.fi, +358 45 844 7377 (Southeastern Finland, Lahti)

Sales, marketing and logistics:
Kaisa Miettinen, kaisa@lashlovers.fi, +358 40 196 2690
Paula Jousmäki, paula@lashlovers.fi, +1 469 491 6889 (USA)
Jani Miettinen, jani@lashlovers.fi, +358 45 351 3717

LashLovers® Selected Shops: find store details here.

LashLovers Oy Ltd
Länsikatu 15
80110 Joensuu
Finland

VAT number: FI26582459

Browse categories

Your shopping cart is empty

Filter products

Terms and conditions

TILAAMINEN

Taataksemme asiakkaillemme nopean tilauskäsittelyn ja mahdollisuuden hyödyntää palkitsemisjärjestelmää, tulee kaikki tilaukset tehdä verkkokaupan kautta. Emme käsittele puhelimitse tai sähköpostitse tulleita tilauksia.

REKISTERÖITYMINEN

LashLovers®-tuotteet on tarkoitettu vain ammattilaiskäyttöön. Tilatakseen tuotteita LashLovers Oy:n verkkokaupasta tulee asiakkaan rekisteröityä ja ilmoittaa rekisteröitymisen yhteydessä käymänsä tunnetun tuotemerkin ripsienpidennyskoulutus. Jälleenmyyntituotteiden tilaamista varten myös y-tunnus on ilmoitettava rekisteröitymisen yhteydessä. Rekisteröityminen on maksutonta. LashLovers Oy voi halutessaan evätä rekisteröitymisen ja perua tilauksen.

TILAUSKÄSITTELY JA TOIMITUSAIKA

Asiakas saa tekemästään tilauksesta tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiin. LashLovers Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Arkisin klo 12 mennessä tulleet tilaukset pyritään käsittelemään ja postittamaan aina viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Toimitusajan ollessa olennaisesti pidempi, ilmoittaa LashLovers Oy tästä asiakkaalle sähköpostitse.

Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä verkkokaupassa ennakkoon tehtyä tilausta vastaan. Tällöin toimituskulut ovat 0 €. Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse, kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tuote ilmoittamalla siitä LashLovers Oy:lle. LashLovers Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

TUOTETAKUU

LashLovers Oy ei lähtökohtaisesti myönnä ammattilaistuotteille tuotetakuita. Ripsiliimojen osalta edellytämme käyttöohjeiden perusteellista tutustumista ennen liiman käyttöönottoa. Mikäli sinulla on tuotteiden käyttöön tai toiminnallisuuteen liittyviä kysymyksiä, otathan ystävällisesti yhteyttä tuotetukeemme: tuotetuki@lashlovers.fi.

TUOTEHINTA JA TOIMITUSKULUT

Voimassa oleva hinta on palvelussa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. LashLovers Oy pidättää oikeuden erheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Tilauksen käsittely-, pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta. Lue lisää toimitustavoista täältä. Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä. Tällöin toimituskulut ovat 0 €.

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassa on tarjolla kaikki yleisimmät maksutavat. Lisätietoja maksutavoista täältä.

NOUTAMATTOMAT LÄHETYKSET

Mikäli asiakas ei nouda tilaamaansa lähetystä noutopisteestä määräaikaan mennessä ja paketti palautuu LashLovers Oy:lle, palautamme automaattisesti tilauksen arvon asiakkaalle toimituskuluilla vähennettynä.

PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja myyntikuntoinen.
Jos asiakas peruuttaa tilauksen ennen kuin tavaroita on ehditty lähettää, on palvelun tarjoajalla mahdollisuus veloittaa rahaliikenteestä ja vaivasta kohtuullinen korvaus.
Jos tuote on postitoimituksen aikana rikkoontunut tai vahingoittunut, asiakas voi palauttaa tuotteen veloituksetta LashLovers Oy:lle. Mikäli tilaamasi tuote on vahingoittunut, osa ystävällisesti yhteyttä tilauskäsittelyymme: tilaukset@lashlovers.fi.

Vuonna 2011 voimaan tulleen lain mukaan, verkkokauppa ei ole velvollinen kustantamaan automaattisesti asiakaspalautuksesta aiheutuvia kuluja.

RIITATAPAUSTEN RATKAISU

Erimielisyydet tässä esitettyjen tilaus- ja sopimusehtojen suhteen ratkaistaan Joensuun Käräjäoikeudessa.

Gift cards used in the shopping cart